1000 vragen aan mezelf | N°1

Zoals vele andere bloggers kon ik hier niet aan weerstaan. Ik ben van plan deze zo goed en compleet mogelijk te gaan beantwoorden. Elk bericht zal uit 10 vragen bestaan. Zo zijn heter niet te veel in een keer. Veel plezier met het lezen, en moest je zelf nog vragen hebben, laat ze dan zeker achter in de reacties!

1. Met wie kan je het beste opschieten?
Er zijn veel mensen waar ik goed mee op kan schieten. Ik heb dus niet echt iemand die er voor mij uitspringt. Het is ook afhankelijk van tijd tot tijd en de omstandigheden. Op sommige momenten heb ik liever de ene dan de andere, ook al betekent dit niet dat ik ruzie heb met die perso(o)n(en).

2. Waar besteed je te veel tijd aan?
Tv kijken, Social media, slapen. Allemaal dingen die ik eigenlijk te veel doe. Aan dat slapen kan ik weinig doen, spijtig genoeg. Ik wordt namelijk onderzocht naar de oorzaak van mijn reeds jaren aanhoudende vermoeidheid.

3. Om welke grappen kan je heel hard lachen?
Ik ben niet echt iemand die om grappen moet lachen. Ik vind ze vaak maar flauw en niet leuk gevonden. Ik hou eerder van memes en filmpjes waarop mensen zich op de vreemdste manieren pijn doen… Cruel, right?

4. Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Dat was rond eind februari geloof ik. Ik heb toen voor de eerste keer bloed gegeven. Ik vond dat ik dit moet doen. Er is namelijk een tekort aan A- bloed, en omdat dit mijn bloedgroep is, voelde ik me geroepen om bloed te geven. Meer info krijgen jullie waarschijnlijk in een andere post.

5. Huil je makkelijk in het bijzijn van anderen?
Ik geloof van niet. Ik heb dit jaar wel al twee maal gehuild op school, maar toch zal ik nooit snel en zonder reden beginnen huilen. Vaak denk ik vaak na, en dat kan ertoe leiden dat ik me heel ongelukkig voel. Dan heb ik het gevoel dat ik moet huilen, maar zal altijd mijn uiterste best doen om geen waterlanders te laten vallen.

6. Waar bestaat je ontbijt uit?
Ik heb geen vast ontbijt. Elke dag varieert in wat ik eet, en hoeveel ik eet. Op een schooldag ben ik altijd vroeg wakker, dan heb ik nog geen honger om thuis te eten. Daarom neem ik een boterhammetje met salami mee naar school. Eenmaal op school heb ik honger en drink ik er gewoon water bij. Soms heb ik op school een koek als ontbijt. Niet echt gezond, ik weet het. Op andere dagen hangt het af van waar ik zin in heb. Ik kan dan veel eten, omdat ik dan rustig ben en tijd heb.

7. Wie heb je voor het laatst een kus gegeven?
That’s my little secret hihi 😉

8. Waarin lijk je op je moeder?
Wanneer mijn mama en ik door kennissen en vrienden gespot worden, zeggen ze toch altijd dat we zo hard op elkaar gelijken. Verder lijk ik op vlak van gezondheid wat op mijn mama. Zij heeft vaak last van haar buik en is meestal heel moe, iets waar ik ook mee worstel.

9. Wat doe je als je ’s ochtends wakker wordt?
Ik duw die verdomde wekker af, loop naar de badkamer en fris me heel even op. Ik kleed me aan en ga  naar toilet. Op een schooldag kijk ik na of ik alles mee heb voor die dag en loop naar beneden waar ik voor de volle 15 minuten mijn slaap in de zetel probeer te hervatten, hahah.

10. Ben je een goede voorlezer?
Dat moet ik wel zijn voor mijn studie. Als toekomstige juf in het lager onderwijs moet je wel goed expressief voor kunnen lezen. Op stage heb ik al een paar keer voor moeten lezen, dus ik veronderstel dat ik best wel goed voor kan lezen.

Dit waren de eerste tien vragen! Benieuwd naar de volgende? Neem dan binnenkort zeker nog eens een kijkje!
Liefs, Demi ♥

4 gedachten over “1000 vragen aan mezelf | N°1

Geef een reactie

