Lente 2017

Na een lange koude winter komt de lente er stilaan door. Ik ben dan ook zeer blij, want de lente is zo’n mooi seizoen. De natuur komt weer helemaal tot leven; de blaadjes komen terug aan de bomen, de bloemen staan in bloei en de dieren worden ook weer wakker. Omdat het weer de laatste dagen zo goed mee zat, besloot ik dat het tijd werd voor mijn eerste lentewandeling van 2017. Ik nam mijn camera mee en schoot enkele plaatjes.

_DSC4484

_DSC4504

De avondzon zat geweldig goed op het moment dat ik sommige foto’s nam.

_DSC4525

_DSC4515

In het begin van de lente staat het bos vol hyacinten en deze mooie witte bloemetjes. Er staan er dan zoveel, dat het paars het witte overheerst. Op de achtergrond kan je zien dat er wel al enkele hyacinten in bloei staan, maar binnen enkele dagen is dit een heel ander beeld! Ik vind het elk jaar opnieuw indrukwekkend en ongelooflijk mooi om het bos vol met deze twee bloemen te zien staan.

_DSC4535

Last but not least, de bloesems aan de bomen. Dit vind ik persoonlijk veruit mijn beste foto uit de reeks. Maar welke vind jij het best gelukt? Laat het me zeker weten!

_DSC4495

Veel liefs, Demi ♥

Een gedachte over “Lente 2017

Geef een reactie

