Hoe het met me gaat

Hey allemaal

Het is weer een tijdje geleden sinds jullie iets van mij hoorden, dit kwam omdat ik zoveel verschillende dingen aan mijn hoofd had, en gewoon geen tijd, zin en energie had om nog te bloggen. Ik denk er nu al enkele dagen over om dit artikel te posten, maar hier is het dan eindelijk.

Waar zal ik eens beginnen? Laten we starten waar ik het laatst gebleven ben. In mijn voorlaatste artikel ‘Terug‘, had ik het ook al over de redenen waarom ik zo afwezig ben. De grootste redenen waren school en het feit dat ik in de put zit/zat.

Zoals jullie konden lezen was de hogeschool nogal overweldigend voor mij, al die taken, stages, voorbereidingen, het is druk, als student lager onderwijs. Verder vertelde ik jullie dat mijn vriend me na anderhalf jaar liet zitten in een zeer sombere periode. Ik was hier helemaal kapot van, maar ben er al een tijdje weer helemaal bovenop. Ik ben weer een gelukkiger en voel me sterker. Ik focus op vrienden, school, de kleine en leuke dingen die me blij maken.

Naast al dat treurig gedoe waren er in januari examens. Hier had ik zoveel stress voor! Ging ik het wel aankunnen? Wat als ik veel herexamens had? Uiteindelijk viel alles goed mee. Ik heb één herexamen, maar ik geloof dat ik dat in augustus wel ophaal. School slorpt heel veel tijd en energie op, maar het is allemaal wel de moeite waard.

Examens zijn gedaan, een grote last valt van mijn schouders. Nu focussen op iets anders: rijbewijs halen. Op 15 februari ging ik mijn praktisch rijexamen afleggen. Spijtig genoeg lukte het me niet om te slagen. Maar niet getreurd, ik ben geen opgever. Twee weken later ging ik voor een tweede poging en eindelijk had ik dat felbegeerde papier in handen! Ik mag eindelijk autorijden!

Nóg een last van mijn schouders. Nu kan ik me op nog iets anders concentreren: werk zoeken om mijn benzine te financieren. Na even zoeken vond ik weekendwerk in een restaurantje in de buurt. Ik vind het er heel leuk om te werken. Ik krijg een bepaalde verantwoordelijkheid, het is dichtbij en iedereen is super vriendelijk!

Zoveel dingen waar ik me enkele maanden geleden heel druk om maakte. Alles kwam plots op me af. Ik voelde me verstikt en dacht dat het me nooit allemaal zou gaan lukken, maar zo zie je maar, stukje bij beetje kwam alles dan toch in orde. Ik hoop dan ook weer werk te gaan maken van het bloggen. Iets waar ik ook weer in moet slagen.

Vergeef me voor de lange afwezige periode, ik hoop dat jullie me een beetje kunnen begrijpen…

Heel veel liefs ♥ Demi

3 gedachten over “Hoe het met me gaat

  1. Hey Girl! Allereerst wil ik je feliciteren met je Rijbewijs ! Ohwww Yessssss!🎉🎉You did it!!!! Congratz!!🎉🎉
    Girl ik vond het heel jammer om te lezen dat het ook minder goed ging…. 😯
    Dikke knuffel Girl! And keep ya Head Up! 💪

    Ik kijk uit naar je posts!😙😙😙😙
    Besos,
    Miss B💋💋💋

Geef een reactie

