Guardian Angel – Sharon

Ik heb fantastisch nieuws! Een van mijn beste vriendinnen heeft haar eerste single uitgebracht. In dit artikel wil ik haar liedje dan ook een beetje promoten. In dit artikel komen jullie iets meer over de zangeres achter de cd te weten.

Sharon is een 18-jarig meisje dat ik al een paar jaar ken. Ze is echt een super lieve meid, die gebeten is door de muziek-microbe. De afgelopen twee jaren zat ik samen met haar in de klas, en dus beleefden we vele leuke momenten. Sharon is constant met muziek bezig. In haar vrije tijd speelt ze muziek, zingt ze covers en probeert ze eigen nummers te schrijven. Vele keren zong ze en speelde ze gitaar voor ons in de klas.

snapchat-20500219419600222131

Na een poging voor de Voice van Vlaanderen, die helaas niet doorging, geeft ze de moed niet op, en probeert ze het opnieuw! Dus duimen maar dat ze de blind auditions haalt! Sharon vertelde ook vaak over haar droom voor een eigen nummer uit te brengen. Na veel twijfel en nadenken zette ze toch de stap om haar droom waar proberen te maken. Enkele maanden geleden begon ze met het realiseren van haar eerste debuutsingle.

Op 1 december kwam haar debuut-cd, Guardian Angel uit. Na één dag had deze al meer dan duizend views! Momenteel staat de teller op meer dan 7400 keer bekeken. Fantastisch toch? Sharon vertelde me dat ze het super zou vinden moest haar video 10 000 keer bekeken worden. Vandaar mijn oproep, ik zou het super hard appreciëren als jullie haar clip even willen bekijken! Het kost je niets, en ik ben er zeker van dat jullie er ook weg van zullen zijn!

_dsc4401

Beluister haar nummer zeker op YouTube, Spotify of iTunes! Wil je op de hoogte blijven van haar avonturen? Like dan zeker haar Facebookpagina!

Alvast super bedankt aan degenen die de tijd willen nemen om even het nummer te beluisteren!

Laat me zeker weten wat jullie ervan vonden!

Veel liefs, Demi ♥

 

Geef een reactie

