Terug?

Hey iedereen

Zoals jullie ongetwijfeld wel is opgevallen ben ik weer een paar maanden niet actief geweest… Ik voel me hier zo oprecht schuldig om. Maar hoe komt het nu allemaal? Ik hoop dat ik jullie in dit korte artikel weer iets wijzer kan maken…

De afgelopen maanden waren heftig. Ik ging studeren, zoals jullie wel al weten. Ik studeer voor leerkracht lager onderwijs, en dat neemt ongelooflijk veel tijd in beslag. Het samenvatten van mijn vakken, stages voorbereiden en afwerken, tussentijdse opdrachten… Het is heel veel plots.

Daar komt nog eens bij dat ik me al maanden lang slecht in m’n vel voel. En net wanneer ik zo diep zit, besloot m’n vriend dat het na meer dan anderhalf jaar genoeg was tussen ons en liet me dus alleen met al mijn problemen en gedachtes. Ik wil er niet veel woorden aan vuil maken, het is het niet waard en ik heb er al genoeg om zitten huilen.

Het spreekt dus voor zich dat ik in deze periode helemaal niet de energie, tijd en plezier vind in het bloggen… Ik had even wat andere dingen aan mijn hoofd en nog steeds… Ik hoop het bloggen stukje voor stukje weer een beetje op te kunnen nemen. Want de steun die ik telkens van jullie kreeg helpt me al een stukje vooruit.

Ik hoop dat jullie me ergens kunnen begrijpen.

Sorry voor dit korte, sombere artikel, ik vond dat ik dit even moest zeggen.

Veel liefs, Demi ♥

6 gedachten over “Terug?

Geef een reactie

